Μαύρη σειρά Gorenje Ora ïto

Απλή και πολύπλοκη.

Χωρίς τα περιττά χαρακτηριστικά, μόνο ο απλός σχεδιασμός παραμένει.

Ο απλός σχεδιασμός που μας περιβάλλει είναι η φουτουριστική κουζίνα του σήμερα και του αύριο. Απλές και καθαρές γραμμές αντικατοπτρίζουν το σχεδιασμό του μέλλοντος, όπου το όραμα γίνεται πραγματικότητα. Δεν φοβόμαστε να δημιουργήσουν τις μελλοντικές τάσεις. Τα προϊόντα συνδυάζουν οργανικό και φουτουριστικό σχεδιασμό. Η μορφή αποκαλύπτει κομψότητα, καθαρές γραμμές και  απλότητα. Η νέα μοντέρνα συλλογή των οικιακών συσκευών έχει γεννηθεί. Περιλαμβάνει κομψούς φούρνους, εστίες, απορροφητήρες, ψυγεία και διακοσμητικά ταμπλό για φούρνους μικροκυμάτων και πλυντήρια πιάτων. Σε μαύρο και ασημί χρώμα. Λέει μόνο ακριβώς αυτό που έχει σημασία. Τιποτα παραπανω.

Gorenje Ora ïto: η νέα κλασσική σειρά για την κουζίνα του αύριο

Σήμερα, ο όμιλος Gorenje, ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους κατασκευαστές οικιακών συσκευών που συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία με τον αποκλειστικό, ξεχωριστό σχεδιασμό και την υψηλή ποιότητα. Με τα καινοτόμα, τεχνικά τέλεια, κομψά και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα της, η  Gorenje έχει ως στόχο να καταστεί ως η πιο καινοτόμος, με προσήλωση στο σχεδιασμό δημιουργός των οικιακών συσκευών στον κόσμο.

Για να γίνουν οι ειδικές σχεδιασμένες κομψές συσκευές πιο προσιτές σε ένα ευρύτερο κοινό, η Gorenje άρχισε να συνεργάζεται με το νέο Γάλλο σχεδιαστή τον Ora ïto.

Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι η νέα σειρά Gorenje Ora ïto  - η νέα κλασσική σειρά για την κουζίνα του αύριο.

Ora ïto: Το τρομερό παιδί του Βιομηχανικού Σχεδιασμού

Πίσω από το όνομα Ora ïto είναι ένας δημιουργικός νεαρός Γάλλος σχεδιαστής του οποίου οι προκλητικές ιδέες εξασφαλίζουν την ταχεία άνοδο του στην κορυφή του σχεδιαστικού κόσμου. Στην αρχή της καριέρας του, παρουσίασε τα σχέδια και τις ιδέες του για τα εικονικά προϊόντα, υπογεγραμμένα από γνωστές μάρκες στην δική του ιστοσελίδα. Οι άνθρωποι άρχισαν να παραγγείλουν προϊόντα που δεν υπήρχαν. Μεγάλες εταιρείες, όπως η Louis Vuitton, η Nike, η Gucci, η Swatch, η Apple και η Levi 's, θα μπορούσαν να μυνήσουν τον νεαρό αντιγραφέα, αλλά ήταν τόσο εντυπωσιασμένοι από τα σχέδιά του, που τελικά τον προσέλαβαν.

Φωτογραφίες